„EFTEN Capital AS“ PRIVATUMO POLITIKA

Galioja nuo: 2022 m. sausio 12 d.

  1. Bendrieji principai

    1. „EfTEN Capital AS“ privatumo politikoje išdėstyti principai ir procedūros, pagal kurias „EfTEN Capital AS“ ir jos valdomi fondai (toliau – „EfTEN“) tvarko savo Klientų asmens duomenis.
    2. „EfTEN“ privatumo politika taikoma visiems „EfTEN“ Klientams, kurie perka „EfTEN“ bendrovių teikiamas paslaugas ir (arba) lankosi „EfTEN“ bendrovių interneto svetainėse, t. y. užmegzdamas santykius arba išreikšdamas pageidavimą užmegzti santykius su „EfTEN“, arba lankydamasis „EfTEN“ interneto svetainėse, Klientas sutinka, kad jo Kliento duomenys būtų tvarkomi šioje „EfTEN“ privatumo politikoje nustatyta tvarka. Jei „EfTEN“ patronuojamoji įmonė yra už Estijos ribų ir kyla prieštaravimų tarp šios procedūros ir atitinkamos šalies teisės, taikoma atitinkamos šalies, kurioje yra įmonė, teisė.
    3. „EfTEN“ įgyvendina tinkamas organizacines, fizines ir informacinių technologijų saugumo priemones, kad užtikrintų Kliento duomenų apsaugą nuo netinkamo tvarkymo, atskleidimo.
    4. „EfTEN“ prieigą prie Kliento duomenų suteikia tik tinkamai išmokytiems darbuotojams bei duomenų tvarkytojams ir reikalauja, kad jie laikytųsi atitinkamų konfidencialumo ir saugumo priemonių. Darbuotojas turi teisę tvarkyti Kliento duomenis tik tiek, kiek tai būtina jam pavestoms užduotims atlikti.
    5. „EfTEN“ ir „EfTEN“ darbuotojai užtikrins Kliento duomenų konfidencialumą ir bus atsakingi už bet kokį šio įsipareigojimo pažeidimą.
    6. „EfTEN“ pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti ir papildyti privatumo politiką. Su galiojančia privatumo politika visada galima susipažinti „EfTEN“ interneto svetainėse.
  2. Apibrėžtys:

    1. Šioje procedūroje iš didžiosios raidės rašomos sąvokos turi toliau nurodytas reikšmes.
      1. Duomenų apsaugos reglamentas – Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679;
      2. „EfTEN“ – „EfTEN Capital AS“ ir „EfTEN Capital AS“ valdomi fondai bei kiti juridiniai asmenys, kuriuose „EfTEN Capital AS“ tiesiogiai valdo daugiau kaip 50 % atitinkamo juridinio asmens akcijų ar dalių arba kuriuos „EfTEN Capital AS“ valdo kitais būdais.
      3. Klientas – fizinis ar juridinis asmuo, kuris išreiškė pageidavimą naudotis „EfTEN“ paslauga arba kuris naudojasi ar naudojosi „EfTEN“ paslauga, arba kuris yra kitaip susijęs su „EfTEN“ teikiama paslauga, arba kuris lankosi „EfTEN“ interneto svetainėse.
      4. Kliento duomenys – bet kokia „EfTEN“ turima informacija apie Klientą (įskaitant Kliento ir Kliento atstovų asmens duomenis, kontaktinius duomenis, sandorių duomenis ir t. t.), taip pat informacija, surinkta iš viešųjų duomenų bazių ir viešųjų kanalų, bei informacija, teisėtai gauta iš trečiųjų šalių (pvz., registrų, Kliento verslo partnerių).
      5. Tvarkymas – bet kokia operacija, atliekama su Kliento duomenimis, įskaitant Kliento duomenų rinkimą, saugojimą, laikymą, organizavimą, naudojimą ir perdavimą.
      6. Privatumo politika – ši politika, kurioje išdėstyti principai ir procedūros, pagal kurias „EfTEN“ tvarko Kliento duomenis.
  3. Kliento duomenų tipai, Tvarkymo tikslai ir Tvarkymo teisinis pagrindas

    1. „EfTEN“ renka Kliento duomenis iš Kliento ir trečiųjų šalių (įskaitant viešuosius ir privačius registrus ir, Klientui sutikus, pvz., iš Kliento verslo partnerių ir kitų asmenų), kai Klientas naudojasi, naudojosi ar ketina naudotis „EfTEN“ paslaugomis arba lankosi „EfTEN“ interneto svetainėse.
    2. Bendrovė „EfTEN“ naudoja Kliento duomenis visiems savo įsipareigojimams, susijusiems su santykių su Klientais kūrimu, įskaitant sutarčių rengimą, sutartinių santykių ir skolų valdymą bei teisinių prievolių vykdymą, vykdyti, vadovaudamasi „EfTEN“ teisėtais interesais, laikydamasi Duomenų apsaugos reglamento, Asmens duomenų apsaugos įstatymo, kitų susijusių teisės aktų ir šios privatumo politikos reikalavimų. Asmens duomenų tvarkymo sąlygos taip pat gali būti aprašytos sutartyse ir kituose dokumentuose.
    3. Tvarkydama Kliento duomenis Kliento sutikimo pagrindu, „EfTEN“ prašys sutikimo atitinkamoje paraiškoje arba prašymuose ir leis Klientui duoti sutikimą.
    4. Tvarkomi visų pirma (bet ne tik) šie Kliento duomenų tipai:
      1. asmens duomenys, įskaitant vardą, pavardę, asmens kodą, gimimo datą, gimimo vietą, pilietybę, asmens tapatybės dokumento duomenis, gyvenamąją vietą, bendravimo kalbą, veiklos sritį, darbo vietą, profesiją, išsilavinimą, šeiminę padėtį, išlaikytinius;
      2. kontaktinė informacija, įskaitant adresą, telefono numerį, el. pašto adresą;
      3. finansiniai duomenys, įskaitant pajamas, įsipareigojimus, ankstesnių mokėjimų istoriją, turtą, skolas, įskaitant duomenis iš mokėjimų įsipareigojimų nevykdymo registrų, einamosios sąskaitos duomenis ir einamosios sąskaitos operacijas, pensijų registro duomenis;
      4. duomenys, susiję su vertybiniais popieriais, įskaitant akcijų ar vienetų skaičių, vertybinių popierių sandorius, vertybinių popierių pavedimus, informaciją apie vertybinius popierius, sandorių vertę, kiekį, apimtį, juridinio asmens identifikatoriaus kodą, įtartinus sandorius;
      5. duomenys apie gyvenamąją vietą mokesčių reikmėms, įskaitant gyvenamąją šalį, mokesčių mokėtojo kodą;
      6. turto kilmė, įskaitant tikrąją nuosavybę, informaciją apie Kliento sandorio šalis ir verslo veiklą;
      7. duomenys, susiję su sandoriais ir sutartimis, įskaitant duomenis, susijusius su sudarytomis, pakeistomis ar nutrauktomis sutartimis, sutarčių su Klientu vykdymą ir duomenis, susijusius su pažeidimais;
      8. duomenys apie Klientų elgseną ir pasitenkinimą, įskaitant pateiktas užklausas ir skundus, naudojamas paslaugas, atsakymus į apklausas;
      9. duomenys, susiję su dalyvavimu vartotojų žaidimuose ir akcijose, įskaitant duomenis apie vartotojų žaidimuose laimėtus prizus ir dalyvavimą akcijose;
      10. duomenys, susiję su patikimumu, įskaitant mokėjimų istoriją, duomenys, susiję su pinigų plovimu, teroristų finansavimu ar organizuotu nusikalstamumu;
      11. duomenys, susiję su Klientų bendravimu, įskaitant su bendravimu susijusius duomenis, remiantis apsilankymais „EfTEN“ interneto svetainėse ir kituose „EfTEN“ ryšių kanaluose (bendravimą telefonu, el. paštu, žinutėmis, socialinėje žiniasklaidoje ir t. t.), vaizdo ir (arba) garso įrašus, surinktus Klientui lankantis „EfTEN“ biuruose ar kitose vietose, kuriose „EfTEN“ teikia paslaugas;
      12. išsami informacija apie draudžiamąjį įvykį, įskaitant įvykio aprašymą, laiką ir vietą, žalos priežastį, žalą patyrusius asmenis, sugadinto objekto nuotraukas ir dokumentus;
      13. duomenys, gauti vykdant teisinę prievolę, įskaitant duomenis, gautus iš tyrimo įstaigų, notarų, mokesčių institucijų, antstolių ir teismų, taip pat duomenys, susiję su antstolių reikalavimais.
    5. „EfTEN“ tvarko Klientų duomenis pagal toliau nurodytas paskirtis ir pagrindus.
      1. Santykių su klientais užmezgimas ir bendravimas su klientais, identifikavimas, tikrojo savininko nustatymas, „pažink savo klientą“ principų taikymas (pagrindas: sutartis arba teisinio įsipareigojimo vykdymas).
      2. Kliento profilio nustatymas, tam tikrų Kliento asmeninių savybių vertinimas, siekiant analizuoti, pvz., Kliento ekonominę padėtį, pageidavimus, interesus. „EfTEN“ naudoja profiliavimą, pavyzdžiui, rizikos vertinimui, teisės aktų laikymuisi, išsamiam patikrinimui, reikalavimų, susijusių su kovos su pinigų plovimu ir terorizmo finansavimu, laikymuisi, tinkamumo ir tikslingumo vertinimui, nemokumo tikimybės vertinimui, tiesioginei rinkodarai, (pagrindas: „EfTEN“ teisėti interesai, teisinių įsipareigojimų vykdymas arba Kliento sutikimas).
      3. Valdymo bendrovės paslaugų teikimas, įskaitant rizikos mažinimą ir rizikos valdymą (pagrindas: sutartis arba teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai).
      4. Kliento mokumo vertinimas (pagrindas: sutartis arba teisinio įsipareigojimo vykdymas).
      5. Su Klientu sudaromos arba jau sudarytos sutarties vykdymas (pagrindas: sutartis, teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai).
      6. Atsakymai į Klientų užklausas ir paraiškas (pagrindas: sutartis, teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai).
      7. Santykių su Klientais analizė, Klientų duomenų taisymas ir atnaujinimas; statistinių duomenų rinkimas (pagrindas: sutartis, teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai).
      8. Paslaugų teikimas, rinkodara (įskaitant tiesioginę rinkodarą per svetainės kontaktinę formą) ir paslaugų plėtra (pagrindas: teisinio įsipareigojimo vykdymas, „EfTEN“ teisėti interesai arba Kliento sutikimas). Svetainės kontaktinėje formoje rinkodaros reikmėms surinkti Kliento duomenys bus naudojami susisiekti su Klientu rinkodaros reikmėms, jei, remiantis ankstesniais „EfTEN“ susisiekimais, galima daryti prielaidą, kad Klientas domisi atitinkamu pasiūlymu ir neišreiškė nepasitenkinimo ar neprieštaravimo tokiam susisiekimui. Klientas turi teisę nesutikti, kad jo duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros reikmėms, taip pat atsisakyti reklamos ir pasiūlymų apie tai informuodamas „EfTEN“. Informacija apie galimybę atsisakyti reklamos ir pasiūlymų taip pat pateikiama kartu su atitinkamu pasiūlymu ar reklama. Tuo tarpu bendra ir (arba) įvadinė ar papildoma informacija apie „EfTEN“ paslaugas, informacija apie (sutarties) sąlygų pakeitimus arba informacija, susijusi su sudarytos sutarties su Klientu vykdymu (pvz., pranešimai apie įsiskolinimus, sutarties nutraukimą ir pan.), nelaikoma rinkodara. Klientas paprastai negali atsisakyti gauti tokią informaciją.
      9. „EfTEN“ svetainių naudojimas ir tobulinimas, įskaitant svetainės lankomumo statistiką naudojant „Google Analytics“, „Facebook Pixel“, siekiant pagerinti naudotojų patirtį svetainėje ir vykdyti veiksmingesnę rinkodaros veiklą (pagrindas: „EfTEN“ teisėti interesai, teisinių įsipareigojimų vykdymas arba Kliento sutikimas).
      10. Prizų loterijų ir apklausų vykdymas (pagrindas: „EfTEN“ teisėti interesai arba Kliento sutikimas).
      11. Asmenų ir turto apsauga (pagrindas: sutartis, teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai);
      12. Skolų valdymas ir pretenzijų nagrinėjimas (pagrindas: sutartis, teisinio įsipareigojimo vykdymas arba „EfTEN“ teisėti interesai).
      13. Slapukų naudojimas ir susijusių duomenų tvarkymas pagal Privatumo politikos 4 punktą.
      14. Teisinių įsipareigojimų vykdymas, įskaitant įsipareigojimus pagal Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą, sandorių stebėseną, tinkamumo vertinimą (pagrindas: teisinio įsipareigojimo vykdymas).
  4. Slapukų naudojimas

    1. „EfTEN“ svetainėse naudojami slapukai. Slapukas – tai nedidelis tekstinis failas, kurį žiniatinklio naršyklė automatiškai įrašo į įrenginį, kuriuo Klientas naudojasi norėdamas pasiekti svetainę.
    2. Slapukai naudojami informacijai apie tai, kaip Klientas naudojasi svetaine, rinkti, kad svetainė veiktų efektyviau ir Klientui būtų sudarytos geresnės sąlygos naudotis svetaine.
    3. Vartotojai gali ištrinti ir (arba) užblokuoti savo įrenginiuose saugomus slapukus pakeisdami atitinkamus savo naršyklės nustatymus. Jei slapukai nenaudojami, svetainė gali neveikti taip, kaip numatyta, ir (arba) Klientui gali būti neprieinamos kai kurios funkcijos.
    4. Be to, svetainėse gali būti naudojami pikseliai (pikselių žymos, saityno gairės), kad būtų galima stebėti naudojimąsi svetaine; tokiu atveju jokia asmenį identifikuojanti informacija nėra tvarkoma.
  5. Vaizdo stebėjimas ir vaizdo įrašai

    1. „EfTEN“ naudoja vaizdo stebėjimą, kad apsaugotų asmenis, turtą ir nustatytų pažeidimus. Kamera nefiksuoja garso ir nestebi konkretaus asmens, o tik konkrečią teritoriją (pvz., kiemą, viešąją prekybos centro zoną, įėjimus, automobilių stovėjimo aikšteles, dviračių saugyklas) ir tai, kas joje vyksta. Apsaugos kamera stebi tik atitinkamos paskirties teritoriją, kurią reikia filmuoti. Nekilnojamojo turto teritorijoje arba pastate, kuriame įrengtos apsaugos kameros, rodoma informacija apie kamerų buvimą. Jei Klientui per programinę įrangą (programėlę) leidžiama iš vaizdo kameros matyti nurodytos srities momentinę nuotrauką, atitinkama informacija taip pat pažymima programėlėje. Jokiu būdu negalima sekti asmenų iš smalsumo ar be priežasties.
    2. Vaizdo įrašų, gautų vykdant vaizdo stebėjimą, ir per vaizdo įrašus tvarkomų Kliento duomenų valdytojas yra atitinkama „EfTEN“ fondo patronuojamoji įmonė, kuri yra atitinkamoje nuosavybėje esančių apsaugos kamerų savininkė.
    3. Prieiga prie vaizdo įrašų suteikiama tik „EfTEN“ darbuotojams ir apsaugos paslaugų teikėjams, kurie turi teisę susipažinti su vaizdo įrašais vykdydami savo funkcijas ar pareigas.
    4. Paprastai vaizdo įrašai saugomi ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų, išskyrus atvejus, kai ilgesnio saugojimo poreikis yra susijęs su vykstančiomis procedūromis, skirtomis asmenų ir turto apsaugai, arba dėl ilgesnio teisės aktuose nustatyto termino.
    5. Asmuo turi teisę susipažinti su įrašu, kuris yra su juo susijęs, pateikdamas raštišką prašymą duomenų valdytojui. Asmuo gali pateikti prašymą išduoti kopiją, kuris bus išnagrinėtas per 30 (trisdešimt) dienų ir, jei įmanoma, bus priimtas sprendimas išduoti kopiją pagal Asmens duomenų apsaugos įstatymo 24 straipsnį. Duomenų valdytojas neprivalo visais atvejais ir visada patenkinti prašymo pateikti kopiją. Pavyzdžiui, įraše gali būti kitų asmenų duomenų – tokiu atveju jie turi teisę atsisakyti duoti kopiją. Išduodant kopiją visos trečiosios šalys turi būti neidentifikuojamos, o išlaidas padengia kopijos prašantis asmuo.
    6. Apsaugos kameros įrašo originalas gali būti perduotas vykstant nusikalstamos veikos nagrinėjimo procesui, kai to prašo institucija, vykdanti baudžiamąjį persekiojimą pagal įstatymą.
  6. Kliento duomenų perdavimas

    1. „EfTEN“ atskleidžia ir (arba) perduoda Kliento duomenis:
      1. fondams, priklausantiems tai pačiai grupei kaip ir „EfTEN“ arba jos valdomiems fondams, įskaitant fondų patronuojamąsias įmones, siekiant laikytis rizikos valdymui ir mažinimui būtinų reikalavimų ir kitų teisės aktuose nustatytų reikalavimų, įskaitant Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme numatytas išsamaus patikrinimo priemones; sudaryti ir vykdyti sutartis; rengti ataskaitas ir atlikti Klientų grupių, paslaugų rinkos dalių ir kitų finansinių rodiklių statistinius tyrimus ir analizę; kurti ir plėtoti „EfTEN“ informacines sistemas. Duomenys perduodami siekiant įvykdyti teisinę prievolę (pvz., valdyti riziką, nustatyti tapatybę), dėl teisėto intereso (pvz., atnaujinti Kliento duomenis) arba gavus Kliento sutikimą;
      2. paslaugų teikėjams, su kuriais „EfTEN“ yra sudariusi subrangos sutartis (pvz., administracinių paslaugų teikėjams, vidaus audito paslaugų teikėjams, rinkodaros paslaugų teikėjams, serverių ir debesijos paslaugų teikėjams, el. pašto paslaugų teikėjams, stebėsenos paslaugų teikėjams, el. sąskaitų faktūrų išrašymo partneriams, draudimo ir pretenzijų tvarkymo partneriams, archyvavimo paslaugų teikėjams, skolų išieškojimo partneriams). Tokiais atvejais partneriai veikia kaip „EfTEN“ duomenų tvarkytojai ir neturi atskiros teisės ar teisinio pagrindo tvarkyti Kliento duomenis. Visas Kliento duomenų tvarkymas atliekamas „EfTEN“ vardu ir atsakomybe;
      3. asmenims ir organizacijoms, dalyvaujantiems teikiant paslaugas ir vykdant sutartis su Klientais (pvz., skolintojams, garantams, vertybinių popierių turėtojams ir kredito įstaigoms). Duomenys perduodami siekiant vykdyti su Klientu sudarytą sutartį, perduoti su Klientu sudarytą sutartį, perleisti sutartinius reikalavimus arba Klientui pažeidus sutartį; taip pat remiantis teisėtu „EfTEN“ ar trečiosios šalies interesu. Šie asmenys tvarko Kliento duomenis pagal savo taisykles ir savo atsakomybe;
      4. „EfTEN“ konsultantams ar kitiems paslaugų teikėjams (pvz., auditoriams, teisės patarėjams). Kliento duomenys perduodami bendrovei „EfTEN“ paslaugų teikimo tikslais, įskaitant atstovavimą bendrovei „EfTEN“ teisminiuose ginčuose, teisinių konsultacijų teikimą ir auditą. Duomenų perdavimo teisinis pagrindas yra „EfTEN“ teisėti interesai;
      5. asmenims, tvarkantiems registrus (pvz., civilinius registrus, verslo registrus, kreditų registrus, mokėjimo įsipareigojimų nevykdymo registrus). Duomenys perduodami ir užklausos atliekamos remiantis teisės aktais arba su Klientu sudaryta sutartimi, siekiant užtikrinti ir patikrinti Kliento duomenų tikslumą ir vientisumą arba ikisutartinių priemonių įgyvendinimą arba su Klientu sudarytos sutarties vykdymą ir duomenų atnaujinimą; taip pat tam, kad trečiosios šalys galėtų įvertinti Kliento mokumą ir kreditingumą;
      6. reikalavimo perleidimo naujam kreditoriui atveju;
      7. kitiems asmenims remiantis savanorišku Kliento sutikimu.
    2. Sudarytoms sutartims vykdyti „EfTEN“ gali pasitelkti už Estijos Respublikos ribų esančias trečiąsias šalis, kurios tvarko Klientų duomenis pagal jų buvimo vietos šalies įstatymus.
    3. „EfTEN“ privalo atskleisti ir perduoti Kliento duomenis, kad įvykdytų savo įsipareigojimus pagal galiojančius įstatymus (pvz., teisėsaugos institucijoms, notarui, bankroto administratoriui, Mokesčių ir muitų valdybai, Finansinės žvalgybos skyriui ir Finansų priežiūros institucijai).
    4. Paprastai „EfTEN“ neperduoda Kliento duomenų už Europos ekonominės erdvės ribų, išskyrus atvejus, kai tam yra teisinis pagrindas ir įgyvendinamos priemonės, užtikrinančios saugų duomenų perdavimą ir, jei įmanoma, lygiavertę Kliento duomenų apsaugą, kuri taikoma Europos ekonominėje erdvėje. Jei negalima taikyti lygiaverčių apsaugos priemonių, Kliento duomenys bus atskleisti, jei tai būtina sutarčiai su Klientu vykdyti arba Kliento prašymu.
  7. Kliento duomenų saugojimas

    1. „EfTEN“ netvarkys Kliento duomenų ilgiau, nei būtina tokių duomenų tvarkymo tikslams pasiekti.
    2. „EfTEN“ paprastai saugo Kliento duomenis, kol pasibaigia senaties terminas bet kokiems reikalavimams, kylantiems iš santykių su Klientu, nebent įstatymai įpareigoja Kliento duomenis saugoti kitą laikotarpį.
  8. Kliento teisės, susijusios su Kliento duomenų tvarkymu

    1. Klientas turi teisę:
      1. gauti informaciją apie tai, ar „EfTEN“ tvarko su juo susijusius Kliento duomenis, ir gauti savo Kliento duomenų kopiją, kai „EfTEN“ tvarko Kliento duomenis. Kliento teisę susipažinti su Kliento duomenimis gali riboti įstatymai, kitų asmenų teisė į privatumą ir „EfTEN“ teisės;
      2. prašyti ištaisyti netikslius ar neišsamius Kliento duomenis, jei jie pasikeitė arba yra netikslūs dėl kitų priežasčių. Pasikeitus Kliento duomenims, prašome apie tai nedelsiant pranešti „EfTEN“ ir, „EfTEN“ prašymu, pateikti Kliento duomenų pasikeitimą patvirtinantį dokumentą;
      3. neleisti naudoti savo Kliento duomenų pasiūlymų siuntimui. Šiuo atveju Klientas turi galimybę, pavyzdžiui, gavęs rinkodaros laišką ar pasiūlymą, išbraukti save iš atitinkamo sąrašo arba susisiekti su atitinkama „EfTEN“ įmone, kurios Klientas jis yra;
      4. atšaukti „EfTEN“ duotą sutikimą tvarkyti Kliento duomenis. Tokiu atveju sutikimo atšaukimas neturi įtakos iki sutikimo atšaukimo atlikto duomenų tvarkymo teisėtumui. Jei sutikimas atšaukiamas, „EfTEN“ nebetvarkys Kliento duomenų toms reikmėms, kurioms jie buvo tvarkomi remiantis Kliento sutikimu;
      5. nesutikti su jų Kliento duomenų tvarkymu, jei „EfTEN“ tvarko šiuos duomenis remdamasi savo teisėtu interesu. Tokiu atveju „EfTEN“ neturi teisės toliau tvarkyti Kliento duomenų, nebent „EfTEN“ interesai nusveria galimą Kliento teisių pažeidimą (pvz., teisinių įsipareigojimų vykdymą);
      6. prašyti nutraukti Kliento duomenų tvarkymą, jei Kliento duomenų tvarkymas yra neteisėtas, t. y. „EfTEN“ neturi teisinio pagrindo tvarkyti tokius duomenis;
      7. prašyti ištrinti savo Kliento duomenis, pavyzdžiui, jei „EfTEN“ neturi teisės tvarkyti tokių duomenų arba tvarko duomenis Kliento sutikimo pagrindu, o Klientas atšaukia savo sutikimą. Negalima prašyti ištrinti duomenų, kai „EfTEN“ turi teisę arba pareigą tvarkyti Kliento duomenis (pvz., siekdama įvykdyti teisinį įsipareigojimą, sutartį, „EfTEN“ teisėtus interesus);
      8. prašyti apriboti Kliento duomenų tvarkymą, pvz., tuo metu, kai „EfTEN“ vertina, ar Klientas turi teisę ištrinti savo Kliento duomenis;
      9. gauti savo Kliento duomenis, kuriuos jis pateikė bendrovei „EfTEN“ ir kurie tvarkomi remiantis sutikimu arba siekiant įvykdyti sutartį, elektroniniu būdu įprastai naudojamu kompiuterio skaitomu formatu ir, jei techniškai įmanoma, perduoti tokius duomenis kitam paslaugų teikėjui.
    2. Jei Klientas prašo pakeisti ar ištaisyti duomenis, pateikia skundus ar klausimus, jis turi teisę susisiekti su „EfTEN“ bendrovėmis šiais kontaktiniais duomenimis: „EfTEN Capital AS“, adresas: Lauteri 5, Talinas 10114, telefono Nr. 655-9515, el. pašto adresas info@eften.ee.
    3. Klientui priskirto duomenų apsaugos specialisto kontaktiniai duomenys:
      Duomenų apsaugos specialistas Estijoje: laiškas su užrašu „Duomenų apsaugos specialistas“, el. paštas info@eften.ee; duomenų apsaugos specialistas Latvijoje: laiškas su užrašu „Duomenų apsaugos specialistas“, el. paštas info@eften.lv; duomenų apsaugos specialistas Lietuvoje: laiškas su užrašu „Duomenų apsaugos specialistas“, el. paštas info@eften.lt.
    4. „EfTEN“ atsako į Kliento prašymą, susijusį su Kliento duomenimis, nepagrįstai nedelsdama, bet ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo dienos. Jei dėl susiklosčiusių aplinkybių prieš atsakant į Kliento prašymą reikia patikslinimų ar papildomų paaiškinimų, „EfTEN“, atsižvelgdama į susiklosčiusias aplinkybes, gali pratęsti atsakymo pateikimo terminą, taip pat informuodama Klientą apie atsakymo pateikimo termino pratęsimą.
    5. Nesutarimai dėl asmens duomenų tvarkymo pirmiausia sprendžiami derybomis. Nepavykus išspręsti ginčo taikiai, galima kreiptis į Duomenų apsaugos inspekciją (Tatari 39, 10134 Talinas) arba pateikti skundą teismui.

Ši svetainė naudoja slapukus. Toliau naršydami šioje svetainėje sutinkate su mūsų slapukų naudojimo taisyklėmis.
Prašome atidžiai perskaityti mūsų Privatumo politiką.

OK